06 December 2010

Ustaz Mohd Kazim Elias


Sapa pernah dgr cerita pasal seorang ustaz nama Mohd Kazim Elias, rasanya org sebelah Perak. Sebenarnya, aku baru jer dgr ceramah dia dlm Youtube, agak kelakar sikit tapi betul2 menusuk kalbu, ceramah dia nih bukan ceramah politik tapi lebih kepada perihal rumah tangga, isteri, suami dan anak2. Aku dapat tau pun, bila balik keje lar....bini aku tegur.."B, buka Youtube jap..tgk ceramah psl Ustaz Kazim...best katanya"...Aku pun mmg suka dgr ceramah2 nih tp nak praktikkan tuh yg payah sikit....hahaha



So, tanpa membuang masa lagik...aku makan dulu....hahaha....giler korang....balik koje, xkan mengadap lappy terus kut, agak2 lar....mkn dulu, buat aper yg patut...baru bukak citer psl ceramah ustaza tuh....aku dgr satu2 ceramah dia....hahaha....mmg mengancam lar....pandai ustaz tuh...last2 aku yg tgk sorang2 smpai pkl 3 pg...siap donload tuh....hahaha

Anyway...kat bawah nih aku bg lar sikit ceramah dia utk korang layan....tp klu nk beli cd dia baik beli yg ORIGINAL sbb aku ada dgr dia x halalkan klu kita beli cd yg cetak rompak....klu download dlm Youtube nih,, x tau lar...kena tanya dia kut....huhuuhu




3 comments:

cik lola said...

ustaz ni mmg sempoi...crmh die best..sllu buat crmah kt kediaman rasmi mb perak..

~ aBaNgBeCa ~ said...

@cik lola

yups....dia nih dgr citer org Perak...tp pandai wat ceramah....

gryphon14 said...

Ad spe2 tau x ktne nk beli dvd dye online?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...