10 December 2010

Fasha-Jejai makin kuat

Cerita hubungan cinta Fasha Sandha dan Jejai (Rizal Ashram Ramli) dapat perhatian dengan cara yang pelbagai. Yang menyokong tetap sokong apa sahaja yang Fasha lakukan dan takkurang juga yang melihat pengakuan Fasha dalam konteks yang lain. Pojok gosip akhbar juga ada yang mengusik Fasha apabila membuat kenyataan pasal hubungannya. Apatah lagi hanya Fasha yang membuat pengakuan, bukannya keluar daripada mulut lelaki yang disebutkannya itu.
Lebih membuat orang rasa tak sedap ialah apabila Fasha mengakui tidak pernah berjumpa keluarga Rizal dan tidak kisah apa pandangan keluarga Jejai kerana mereka hanya bercinta dan belum fikir pasal berkahwin lagi.
Menyedari macam-macam hal yang timbul selepas membuat pengakuan, Fasha turut berbincang hubungan dengan buah hatinya malam tadi. Fasha memberitahu semua pengikutnya dalam laman Twitter pasal perbincangannya dengan lelaki yang disebut sebagai my love.
Fasha mengatakan pelbagai cerita negatif yang muncul ekoran pendedahannya membuatkan hubungan mereka semakin hari semakin kuat.
"Salam. Its a lovely Monday. I was with my love last nite. We had  a gd (good) discussion about our relationship, about bad articles. He  said that the obstacles make our love stronger everyday."
Itulah luahan terbaru Fasha dalam laman Twitter miliknya. Fasha juga ada meluahkan rasa tak senang dengan pojok Kak Pora dalam akhbar Berita Minggu semalam yang bercakap pasal pengakuan cintanya.
"Ya, why... just show your face n (and)  put your name on it Kak Pora.  Tq (thank you) very much di atas hinaan yg (yang) melampau ini. Pengakuan I ikhlas dan jujur. This  what I get from them," tulis Fasha.
Satu lagi posting Fasha pasal pojok Kak Pora berbunyi: "I sedih baca B. Harian today. Tulisan Kak Pora. Kenapa? Bila I  mengaku, org (orang) hina I macam-macam. Bila I tak mengaku tentang hubungan I, org (orang) kata I hipokrit."

SUMBER

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...