05 December 2010

Blog Pilihan Terbaik 2010

Sambil berjalan2 di alam maya nih, aku terlihat beberapa blog yang memaparkan blog-blog terbaik so aku pun singgah satu-satu blog tuh dan ternyata mmg terbaik lar.....huhuhu
Blog aper yg terbaik....korang leh usya kat blog mamat n minah yang dipilih...aku akan update dari masa ke semasa...klu rajin lar.....jemput2 bg komen lar.....baru tau betul ker idak piihan aku nih....



Blog Personal Lelaki Pilihan – ZackZukhairi





Comment : Sebab blog beliau lain daripada yang lain , Memaparkan kisah percintaan dalam bentuk lukisan/komik. Hanya certain manusia jer boleh sketch dan olahkan cerita dalam bentuk komik/lukisan. So dari situ Zack telah memapark suatu kelainan yang mungkin jugak orang lain ada buat tapi olahan ceritanya berbeza dari segi lenggok bahasa. Good job bro! Teruskan berblogging
 

Blog Personal Wanita Pilihan – IrineNadia



Comment : Aku tengok Irine ini ada style dalam penulisannya , humble dan mempunyai cara olahan yang menarik. Gambar-gambar yang mempunyai kualiti yang baik juga membuatkan aku suka tengok gambar-gambarnya. Warna olahan menarik bagi aku kerana Pink + hitam = girly dan funky style. Teruskan berblogging ok irine!

Blog Tutorial Pilihan – MariBinaBlog

Comment : Blog ini adalah blog terbaik bagi aku, Dulunya aku tak reti main dengan coding and now aku dah reti dan ini semuanya kerana blog ini. Cara penyampaian untuk setiap tutorial dia memang superb dan mudah difahami. Anda bayangkanlah aku yang daripada dummies boleh buat tutorial untuk orang lain pulak. haaa . Thumbs Up Bro nescafe! GoGo untuk 2011

Blog Personal Suami Pilihan – Eyriqazz

Comment : Aku suka tengok blog ini sebab blog ini suka update entry! Yah setiap beberapa jam pasti ada Entry baru. Aku pun suka sharing something dengan Owner blog ini coz serious Eyriqazz adalah seorang yang agak humble dan tak kesah menerima pandangan orang yang lebih muda daripada dia. Seorang yang sangat rajin dan aku rasa dia bakal menjadi top blogger suatu hari nanti kerana kerajinan dia. – Good luck bro


Blog Personal Isteri Pilihan – NadiaBayu


Comment : Cik Nadia ini banyak kongsikan cerita dan gambar dan macam-macam lagi yang membuatkan aku suka tengok blog dia ini. Beliau suka jugak travel dan ceritakan panjang lebar kat blog dia. So dari situ aku boleh tau sikit tempat-tempat best untuk aku terjah nanti hahaha. Anyway cara penyusunan ayat memang funky dan stylo kadang-kadang. Papepon good luck untuk menjadi blogger yang lebih hebat ok !

Blog Santai Bantai Pilihan – Media Siber

 


Comment : Aku rasa memang best kalau namakan Blog santai bantai. Blog ini sebenarnya baru jer bukak beberapa bulan lepas oleh bro Syah. Blog paling cepat naik setakat ini aku tengok. Papepon aku harap kau kongsikan benda-benda yang lebih menarik ok and selamat belajar bro

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...