05 December 2010

Membuang masa di Ampang Point

Fuhhhhh......(bkn fuhh Awal Ashaari ok)......fuhhh sbb penat lar....letih membuang masa ngan family di Ampang Point...xder planning aper2 pun...sajer rasa bosan, bawak anak gi mkn KFC. Kesian plak sorang2 anak aku sorang nih...xder member...kena bawak jln2 baru riang sikit hati dia......biasa lar bebudak nih...kena bwk jln2...tp selalu bawak pun takut gak...esok bila dah besaq ikut mak dia plak....suka berjalan sana sini...aku nih jenis suka lepak jer kat umah tp bila dah dpt bini yg suka outing...kena follow lar....bak kata mat salleh "U follow, I follow"...hahahha


Bukan main sonok lagik anak aku sorang nih klu dpt kuaq...hahaha....best gak kdg2 tuh klu kuaq....tp klu selalu boring gak....smbil2 jalan tadi kat Ampang Point, singgah sahur lar jap kat F.O.S...alaaaaa outlet yg jual baju tuh....F.O.S tuh standing for what pun aku x tau mgkin (Free Of Service)...hehehe. Sempat gak aku sambar 2 helai baju kat situ, ok jer tp xder lar menarik sgt....yg bini aku lak nk carik tudung katanya...tp aku ckp x yah lar....tudung kat umah pun dah byk smpai klu nk wat langsir umah pun dah boleh....Org pompuan mmg camnih kut, tudung dah berlambak pun nk beli lagik....klu sebulan sekali tu beli xper gak, ini 3 hari sekali beli tudung..huhuhu..nk wat per????

Udah2...citer psl tudung pompuan nih, sampai ke Subuh pun x abis....xder aper pun nak merepek malam nih, nak post citer terbaru dlm dunia nih...xder idea lagik....nanti2 lar aku update.....

Gud nite.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...