04 December 2010

Tips nak dapatkan BE earning/Buffered Earnings (nuffnang)

Hari nie nak wat tips sikit mengenai BE earning nie… Camne nak dapat BE earning.. Betul ke dengan mengekalkan traffic 200 dan ke atas Uniques view sehari ..boleh mendapat BE earning kurang dari tempoh sebulan…???

Tidak semestinya dan tidak mustahil…

Adakah kekemasan blog dan load blog menjadi peranan untuk mendapat BE earning…??
Yep semesti nya..Sistem pengiklanan Nuffnang agak berat lah skit untuk diview oleh blogger dan pengunjung so untuk mendapat BE earning yang banyak pun sistem blog korang mesti ok…

Korang percaya atau tidak…BE earning bukan ditetapkan oleh pihak NUFF tetapi sebaliknya..BE earning atau iklan tetap nie ditetapkan oleh pengiklan….Anda percaya atau tidak??

Seharusnya anda percaya…aku pun belum pasti dengan info ini..sengaja nak berkongsi .. mane taw bleh dapat BE earning lagi kan..huhuuhu

BE earning lagi??? Sekadar wat entri camnie bleh ke dapat BE earning lagi??…

Tidak mustahil pun..Sebab..Korang perasaan tak bila sorang blogger tu dapat BE earning 1 or 2 BE earning pun nak post kat entri…Orang len pun ade BE earning tak de pun nak show show kan…?? Jangan meluat korang…
Sebab lepas tu blogger tu akan dapat lagi BE earning.. Mungkin ini adalah cara untuk mendapat BE earning lagi dan ini adalah cara tanda berterima kasih kepada pihak NUFF dan pihak pengiklan.. Pihak NUFF akan membuat pemantauan dan mungkin akan membaca segelintir atau kesemua entri blogger yang menandakan tanda terima kasih mereka orang..So tidak salah untuk mencuba bukan???

Ingat NUFF pun memilih dalam mengiklankan produk.. pengiklan juga mencari tempat yang sesuai untuk mengiklan produk mereka..

Kesimpulan nya..Kekemasan dan traffic memainkan peranan utama dalam mendapat BE earning dan Sistem load page korang haruslah ok….Jangan load terlalu lama ..law terlalu lama iklan takkan muncul walaupun ada BE earning.. mungkin akan jadi blank je..
Owh ya.. Korang law dapat BE earning tu tunjukkanlah rasa terima kasih korang dengan membuat entri mengenai BE earning korang k..

Jangan salah faham k..Orang wat semua tu bukan nak menunjuk cuma nak menarik minat pihak pengiklan untuk memilih blog dia orang untuk iklan yang len plak.Sedar atau tak korang yang dah wat entri BE earning nie mesti dapat BE earning lagi kan...

Aha...jangan lupe edit survey NUFF korang k..

credit to Wanhazel

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...