04 December 2010

Jom terjah Kuala Lumpur International Motor Show 2010

Tadi bangun pagi, dah set dalam kepaa otak ari nie nak pegi KLIMS 2010...so akhirnya tercapai jugak. Aku syorkan sesaper yang x pergi lagi tuh, better pergi sbb mmg berbaloi sgt. Tadi pg dlm kul 10 pagi aku dah gerak p PWTC, parking mmg xdak lar tp sempat lar parking kat sebelah PWTC tuh...aper nama ntah shopping mall tuh....mmg bersemangat nak pergi sbb first time pegi tgk keta cun2 kat showroom macam nih.

So, untuk tatapan korang aku dah sediakan gambar2 yang mmg akan wat korang rasa nak pergi, sebenarnya tadi pergi pun x tgk semua keta sbb tgk bini cam moody jer, terus aku ajak balik...frust weeeiiiii......tp dlm kepala otak, rasa mcm nak pergi sekali lagik jer....
boleh submit lucky draw lagik....grand prize dapat Toyota Prius....fuhhhhh

Keadaan orang ramai berpusu2 beli tiket

Sambil jalan2 nak masuk showroom, snap lar gambar pemandangan nih...berjalan mmg jauh tp x rasa penat klu mmg kepala otak syiookkk psl keta... :p

Kereta keluaran Perodua tapi x ingat nama apa...mmg superb termasuk lar penyeri kat tepi tu...hehehehe

Perodua Alza yang telah dimodifiedkan






Gambar yang lain2 tuh boleh tgk di facebook aku, pandai2 lar godek...nak seribu daya, x nak seribu dalih....hehehe...so, conclusion nyer....baik pergi dari lepak jer kat umah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...